امروزه داشتن ایمیل یکی از نیازهای ضروری افراد شده است که برای استفاده‌هایی اعم از ثبت‌نام، ارسال و دریافت متن و فایل از سایرین نیاز به آن می‌باشد. برای ساخت ایمیل یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین ارائه دهنده‌های این خدمت گوگل می‌باشد که برای ساخت ایمیل باید وارد سایت شده و با وارد کردن اطلاعاتی اعم از نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل و.. اقدام به ثبت ایمیل کرده.
اطلاعات مورد نیاز برای ساخت ایمیل
1-شماره موبایل
2-نام انتخابی برای ایمیل
3-داشتن یک رمز 8 رقمی مناسب
مراحل ساخت جیمیل در دسکتاپ
ابتدا با کلیک بر روی به صفحه ساخت جیمیل (Gmail) بروید.
دقت کنید نام ایمیل (username) نباید تکراری باشد. می‌توانید از حروف، اعداد (یا تاریخ تولد) و نقطه (.) برای ساخت جیمیل استفاده کنید.
رمز عبور، حداقل باید 8 کاراکتر باشد و از ترکیب اعداد، حروف، نشانه‌ها (#@&*!) می‌توانید استفاده کنید.

به شماره تلفن وارد شده، گوگل یک پیام متنی با کد تأیید 6 رقمی برای شما ارسال می‌کند.
Recover emali address یا آدرس ایمیل بازیابی: این بخش نیز اختیاری است. برای امنیت بیشتر ایمیل جدید و همچنین اگر پسورد خود را فراموش کردید، کد تغییر رمز عبور ایمیلی که وارد می‌کنید، ارسال می‌شود.
تاریخ تولد و جنسیت: سعی کنید تاریخ تولد را به میلادی به درستی وارد کنید، تا هنگام بازیابی رمز خود مشکلی به وجود نیاید. اگر آقا هستید روی Male و اگر خانم هستید روی Female قرار دهید. سپس روی Next کلیک کنید.
در پایان شما باید قوانین و مقررات گوگل را مطالعه کنید و سپس روی دکمه Iagree کلیک کنید تا وارد جیمیل خودتان شوید.
 
شرح خدمات مبلغ قابل پرداخت بابت خدمت
ساخت ایمیل 10000 تومان
ارسال ایمیل تا 2 مگابایت بدون احتساب اسکن 10000 تومان
دریافت ایمیل تا 2 مگابایت بدون احتساب پرینت 10000 تومان

اگر حوصله طی این مراحل را ندارید یا کامپیوتر در دسترستون نیست یا سرعت اینترنت‌تون پایین هست که در انجام امور ارسال و ساخت ایمیل مشکل دارید شما می‌توانید به راحتی با شماره 91013660-035 سرزمین خدمات تلفنی تیام‌نت تماس بگیرید تا ما بلافاصله و بدون معطلی برای شما ایمیل ساخته یا ایمیل درخواستی شما را واستون ارسال کنیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    به کمک نیاز دارید؟